دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یارانه معیشتی، امشب قابل برداشت است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سال گذشته ۴۲۸۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شد یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود + جزئیات فعال کارگری: کارفرمایان برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران همکاری کنند واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور مصرف گاز در ایران ۶ برابر متوسط جهانی وضعیت پرشدگی سد‌های خراسان‌رضوی و کشور + جدول (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اونس جهانی رکورد زد بورس تعطیل شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ واحد منزل مسکونی رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده‌های سیل زده سپاه ۶۹ مشهد پیشرفت برقی‌سازی خط راه‌آهن مشهد-تهران صفر است | ۱۰۰ واگن مسافربری نو وارد شبکه حمل‌ونقل ریلی می‌شود نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد
سرخط خبرها

هیچ کمبودی در بازار نداریم!

  • کد خبر: ۲۴۲۶۳
  • ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
هیچ کمبودی در بازار نداریم!
مدیر نظارت و بازرسی از اصناف خراسان‌رضوی اعلام کرد: در سطح بازار مشهد هیچ کمبودی از نظر کالا‌های اساسی و موردنیاز مردم نداریم.
سعیده ساجدی‌نیا - امیر دلداری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، افزود: بیشتر نیازمندی‌های مردم خوشبختانه به وفور در بازار وجود دارد و برای نمونه قیمت هر کیلوگرم مرغ در مشهد حتی از نرخ مصوب کشوری هم کمتر است و بیانگر فراوانی کالا هست و از این نظر مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.
 
افزایش خریدها معادله عرضه و تقاضا را بهم ریخت
او افزود: افزایش قیمت برخی کالا‌ها مانند برنج این نگرانی را برای مردم ایجاد کرد که ممکن است بازار با کمبود اقلام مواجه شود و همین مسئله موجب افزایش خرید‌های خانوار شد و تناسب میزان عرضه و تقاضا را در بازار تا حدی بهم ریخت و حتی در برخی اقلام منجر به افزایش قیمت شد.
دلداری با اشاره به بررسی شرایط بازار در کارگروه تنظیم‌بازار، به افزایش قیمت حبوبات در آستانه ماه رمضان اشاره کرد و گفت: با تمام توان در حال رصد بازار هستیم و تمهیداتی تا آغاز ماه رمضان اندیشیده شده و تیم‌های نظارتی حتی در تعطیلات کرونایی و نوروز ۲۴ ساعته فعال بودند.
 
گرانفروشان را معرفی کنید
مدیر نظارت و بازرسی از اصناف خراسان‌رضوی از شهروندان نیز خواست موارد گران‌فروشی را با تماس به شماره تلفن ۳۱۷۳۰۱۲۴ (بازرسی اصناف) و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۴ و ۳۰۰۰۱۳۴ گزارش دهند تا پیگیری و برخورد لازم انجام شود.
 
قیمت حبوبات با گرم شدن هوا کاهش می‌یابد
در همین حال دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی درباره گرانی‌ها به ایسنا گفته است: با بسته شدن مرز‌های وارداتی و صادراتی، بعضی از کشور‌ها صادرات برخی از محصولاتشان را محدود و ممنوع کردند و همین امر موجب شد افرادی که بار غلات و حبوبات دارند نیز محصولاتشان را با قیمت بیشتری بفروشند.
قاسمعلی حسنی با اشاره به اینکه در ماه رمضان مصرف حبوبات و غلات بیشتر می‌شود، پیش‌بینی کرده است: باتوجه به گرم شدن هوا وشرایط سختی که برای نگهداری این اقلام ایجاد می‌شود، به نظر می‌رسد قیمت آن‌ها کاهش یابد.
او درباره افزایش قیمت برنج خارجی نیز گفته است: در برنج خارجی نیز با افزایش قیمت مواجه شدیم. برنجی که باید ۷۴۰۰ فروخته شود، ۹۵۰۰ تومان فروخته می‌شود و حدود دوماه است که این افزایش قیمت ۲۰۰۰ تومانی بیش از مصوبه دولت اتفاق افتاده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->